Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

July 7, 2010

Preparation owh preparation...



Apa yang ada dalam kepala otak saya sekarang nih..saya listkan okeh..Take note takut lupe :)

1. Design kad kawen sendiri ala-ala english style
2. TQ tag (print laser kat opis sendiri hua2... just beli kad je)
3. Banner kahwin (buat sndiri adn try print kat opis sendiri)
4. Barang-barang hantaran (belom decide lagi nak beli apa and berapa dulang)
5. Bekas2 hantaran
6. Cat bilik maybe cream+ red (theme wedding black+ silver and red roses)
7. Paper bag
8. Borang tuk nikah
9. Fotographer
10. Kasut (beli atau sewa dr butik mak andam)
11. Tudung
12. Goodies

Bercakap pasal goodies akak saya dah pon membeli hampir semua tuk guest, sedara dgn kawan2 saya..cuma saya nak tambah gula2 kapas , lolipop ataupun marshmallow :D sweet kan.. sbb apa saya pilih gula2 kapas? sbb saya skrg tgh menulis pasal buku mengenai gula2 kapas dengan syarikat PTS one..huhu..so kalau boleh saya nak abadikanlah gula2 kapas ni dalam wedding saya nanti..


0 comments: