Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

July 13, 2010

My Offically Wedding Photographer & Sms from Him*

My officially wedding photographer will be Encik Andalas. Hmm pagi tadi baru jer baya deposit to him.. Actually malas dah nak fikir cari siapa the best. To me he also the best among the best. Kalau korang nak tengok hasil kerja dia bolehlah lepak kat blog beliau http://andalasadnan.com/blog. Saya sangat suka dengan hasil gambar yang beliau buat tambah2 lagi tang gambar pengantin naik vespa..cantik sangat bagi saya.. nak jugak gambar camtu tapi nak ambek vespa sape..huhu..nak jugak! nak jugak!..huhu

Satu lagi benda yang saya nak cita. Baru tadi saya dapat sms dari org yang saya sangat suka time belaja kat uitm dulu.. Mak ngai terkejut sangat tiba-tiba dia hantar sms pada saya. Actually saya risau sbbnya bukan pasal luka lama berdarah kembali tapi sbb baju yg saya pinjam pada dia tuh dah hilang huwaaaa..matilah saya kalau dia tanya balik mana baju dia..huhu.. hmm nak tau x sebenarnya dia mesej tanya apa? hikhik...dia tulis macam ni..

Salam miza, sihat? Dah lunch? Lama xjumpa eh. nampak pics kat friendster, dah bertunang eh? Tahniah ya. H**** sihat je, cuma lama x bukak friendster, haritu baru bukak.

Inilah sms yang dia hantar kat saya.. huhu..masih ingat lagi dia kat saya. ingatkan dah lupa terus! Siap wish pulak. Unbelievable! Actually dulu mmg saya suka kat dia tp tahla sy dah putus harap kat dia sbb dia ni jns 'kayu sket' sangat tak leh blah. Muka mmg hensem tahap pelakon jepun tu..mmg cairlah..tp sejarah dulu biarlah berlalu yang penting kami dulu pernah kongsi suka duka dan diapon penah bagi password friendster dia kat saya...ahaha..penah lah saya selalu bukak friendster dia..hikhik.. tp tulah jodoh tu di tangan tuhan.. Seberapa lama dan seberapa tahun pun saya suka kat dia akhirnya saya cinta dan sayang saya pd orang lain iaitu Encik N. Yang penting kat sini sayanglah pada orang yang sayang kita bukan hanya bertepuk sebelah tangan je.. .buang masa namanya tu kan!


0 comments: