Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

July 8, 2010

Lampu Aladdin

Semalam dah tepon mak, dia cakap dia tgh siapkan langsir rumah untuk my wedding nanti. Warna yang mak dan akak saya pilih theme cream english style... excited nak tengok jugak mcmana rupa langsir tu.. Mak cakap lagi dia dah test dan padankan dengan cat rumah yang wrna hijau muda tu.. Dia cakap sesuai..oklah tu kan..

Lepas tu, saya cakap nak cat bilik jugak..hik2 mcm yang saya cakap pada entry yg lps.. Hmm tapi saya tak ada masa nak balik kampung..huhu. Mujur mak cakap bukannya diorg tak biasa cat umah lagipon abang saya ada..mcm biasa..kerahan tenagala..haha..sian dia.. Nasib baik jugaklah abah ada cakap sebelum ni dengan mak nak cat bilik warna apa. Saya dah suggest dah dengan mak warna yang saya nak tu (cream+merah ati) mak cakap okey.. :-)

Lagi satu saya tetiba datang idea nak tukar lampu kat bilik tu..bagi bertambah seri2nya.. Makpon setuju sbb mentol bilik tu biasa xcantik terjojol-jojol pulak tu. So saya dah buat survey kat tenet mencari lampu yang sesuai dan ada jumpa di facebook.. cantik tapi harganya mahal lah pulak.. huhu. ini antara lampu yang saya agak berkenan..


Camana okey x?

0 comments: