Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

July 7, 2010

Fotographer dan cadar kawen

Offically saya dah jumpa fotographer saya. Dia And Andalas.. huhu... Pakejnya rm1500 tuk dua hari (nikah+resepsi+outdoor) hik2..suka nya.... rasanya dlm dis week akan bayar deposit 30% dulu..uwaaa guna duit freelance..huhu..

Skrg saya tengah fikir2 nak cari cadar kawen. Dalam fikiran duk fikir nak beli ya
ng english style. Lebih kurang macam dlm gambar ni..kalau boleh nak warna merah terang dan bunga kecik-kecik and background kaler cream... Ok tak? sebab cadang nak cat bilik warna cream+ merah.. hmm oleh kerana theme hantaran saya warna black+silver+merah kire ok kot..hmm mls saya nk pk byk2 buat pening kepala jer..yg penting semuanya cantik dan kena dlm mata saya..

oklah sy nak sambung wat layout buku..nanti ada masa sy update lagi..

tata ;]

0 comments: