Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

May 7, 2010

Makan Cokelat..nyummy!

Nyum..nyum..nyum... petang semalam aku dapat coklat free. Tapi bukan dari Encik N okey tapi dari senior photographer kat opis aku, En Rosli..Hehehe.. dapat jugak aku paw dia coklat mahal. Maybe dia nak ganti belanje aku aiskrem baskin robin yang aku tuntut berkurun-kurun lama..huhu..sob..sob.. Actually coklat tuh aku yang order dari kawan aku , abang Kerol..En Rosli ni suka makan coklat so dari dua minggu lepas asyik tanya mana coklat dia..hehe..tak sempat aku nak layan 'orang lama yang berjiwa muda tu' maklumlah banyak sangat benda yang nak disetelkan sampai terlupa pasal coklat dia. Actually, En Rosli ni suka makan coklat..hmm jarangkan dengar orang lelaki ni obses pasal coklat..aku dgr cite dari opismate aku jugak akibat suka sangat makan coklat En. Rosli ni dulu kena penyakit kencing manis..hehehe..harap2 coklat yang aku order nih tak mengakibatkan beliau diserang penyakit tu balik...tapi takpe wife dia doctor pandai2lah dia menjawab dengan wife dia tuh nanti..haha

Coklat Caslyss ni direkemenkan oleh Abang Kerol..Customer dia cakap coklat ni memang sedap..cair dimulut gitu.. Mulanya aku nak beli coklat ni buat hadiah untuk hantaran. Tapi bila fikir balik terlalu awal pulak takut cair pulak nanti sebab coklat ni handmade. Oleh kerana aku dapat coklat free dari En. Rosli dapat jugaklah aku merasa coklat ni..(save budget aku..hihi) hmm boleh tahan sedap..huhu.. walaupun buatan tempatan boleh kira setanding juga dengan coklat cadbury tu. Aku ada jugaklah promote kat opismate lain dengan bagi rasa coklat ni... So, abang kerol myza dah promote coklat abang Kerol dalam blog myza so after this boleh lah bg diskaun wink* wink*...

So, pada sape2 yang dah terliur tengok coklat ni and rasa nak order bolehlah usha-usha kat website ni http://www.rab9food.asia/ and order boleh dibuat kat saya..so, saya boleh passkan kepada abang kerol tu..(nak bagi no fon dia tak berani pulak so klu anda betul2 minat anda leh get through dalam blog saya, and saya boleh inform pada beliau.

Oh yaa... Compeni rab nine ni jugak ada buat set untuk hantaran gift taw, and order tuk wedding doorgift..price dia saya tak tau sebab saya bukan agentnya kalau nak tau boleh sya dapatkan dr abg Kerol sbb dia agent coklat rab nine ni.. okey..

Tiba-tiba perut terasa lapar pulak..byk benda nak kena setel harini sebabnya malam ni aku nak balik kg, minggu depan pulak nak pergi interbiu..huhu..guys wish me gud luck ya..

0 comments: