Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

June 3, 2010

Counting days...

Tup..tup cepat sungguh masa berlalu.. sedar2 sudah masuk ke bulan jun. bermakna lagi 4 hari aku akan melangkah ke alam pertunangan..cewahh.. tanggal 6.6.10 cincin merisik dan tunang akan tersarung dijari manisku..ekeke.. mcm tak caye je.. hmm malam ni dah nak balik kg.. penatnya tiap2 mlm tido lewat..mata lak sudah sembap..adei..buruknya.. nak buat camana kena siapkan keje freelance sebelum angkat kaki balik kg. dua ari lps aku dan encik N pergi carefour wangsa maju ada barang yang lom beli lagi coklat2..huhu.. n bekas raga, reben dan bunga2.. hmm boleh tahan jugak harga kat kedai tu.... tgoklah nanti boleh beli kat situ tuk hantaran kawen nanti.

Sebelum balik kitorang singgah ke kedai emas Tomei..huhuhu..baru nak beli cincin merisik..before this beli cincin tunang kat habib..kesian Encik N abis kering duit dia..huhu..xpelah bukannya selalu kan kot2 pas kawen susah nak paw di..so this time kena paw abis-abisan.. Wink* wink*

Malam ni nak pegi ambik cupcakes kat cik zalina (kawan kenal dalam facebook).. mcmana agaknya rupa cupcakes2 ku itu. Harap2 tak cair nak nek bas malam ni..hope cupcakes2 aku tuh comel seperti tuannya..hihihi.. hmm bab hantaran tunang pulak semuanya aku serahkan kepada kak liza (kakak kepada kak ipar aku)..smlm dirog pegi beli2 barang..barang2 je dah seratus lbh..fuh kopak aku mcmni..harap gubahan kak liza memuaskan hati. nk harapkan aku yg buat belum tentu dlm bentuk gubahan tp bentuk sedia ada..hehe..sungguh tak kreatip n inovatip. :-)

hmm aktiviti sebelum tunang ari sabtu ptg kena pg busana fitri, booking make up dgn dia and nak ambil gambar pelamin yg xsempat nak ambil..dlm pada tuh nak tgok baju2 baru kot2 ada nk tukar..hehe.. hmm nk tkar pakej lah.. harp2 mak andam tak bising..huhu.. hmm minggu lps balik kg ingatkan mak abah nak wat kenduri kecik tp boleh jemput ramai jugak org..tp mujurlah ada byk kenduri kawen 6.6 tuh..huhu..semoga hari ahad ni selamat semuanya.

nasihat kepada diri sendiri..semoga perjalanan selepas bertunang akan berjalan lancar..siap sedia dgn bakal2 ujian yg akan berlaku... amin

0 comments: